نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: تجارت الکترونیک
موارد یافت شده: 9
1 - تجارت الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین (چکیده)2 - تجارت الکترونیکی مدل “B2B” در ایران (چکیده)
3 - کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی (چکیده)
4 - ضرورت تجارت الکترونیک در ایران با توجه به نقش آن در بهره وری بنگاه های پیشرو (چکیده)
5 - ارائه چارچوبی برای فرآیند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک (چکیده)
6 - تاثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک (چکیده)
7 - استخراج ویژگیهای کیفی نرم افزارهای تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2B) (چکیده)
8 - ارائه مدل B2BAQM برای ارزیابی سیستم های کاربردی تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (چکیده)
9 - ارائه یک مدل سه بعدی از چالشهای پیاده سازی تجارت الکترونیک (چکیده)